Raak je ook uit vorm?

Raak je door het zogenaamde “nieuwe normaal” een beetje uit vorm terwijl de tijd verstrijkt? Het aanbrengen van extra buikvet was waarschijnlijk niet uw doel voor 2020 en dankzij stand-up paddle-boarding hoeft dat niet zo te zijn. Dit bericht gaat helemaal over hoe je van je bank en op je sup kunt komen, en het staat boordevol tips om je conditie een goeie boost geven!

Stand-up paddleboarden voor beginners – Als stand-up paddleboarden nog geen deel uitmaakt van je leven, zijn we hier om je te laten zien hoe het kan zijn.

Hoe je maximale fitheid kunt halen uit je stand-up paddle-boarding – Je kunt je conditie verbeteren als je al een SUP-fan bent. We hebben je ook gedekt met ideeën om meer fitness uit je gewone sup reis te halen.

Betrek het gezin bij een gezonde stand-up paddle-instaproutine – Terwijl iedereen thuis vastzit in een gesloten ruimte, is het een goed moment om wat motivatie in de routine van je gezin te strooien.

STAAN PADDLE BOARDING VOOR BEGINNERS

Het is altijd een goed moment om een ​​nieuwe fitnessroutine op te pakken.

Pomp je board op de juiste manier op
Een onder- of overmatig opgeblazen board zal je geen plezier doen, dus leren hoe je je board moet opblazen (en leeglopen voor reizen of opslag) is de sleutel tot goed peddelen. Gebruik een pomp die aangeeft hoe hard je sup opgepompt moet worden.

LEER DE JUISTE (EN VERTROUWDE) MANIER OM OP JE SUP TE KOMEN
Op je sup komen ziet er gemakkelijk genoeg uit en met een beetje oefening is het dat ook. Het belangrijkste is dat je er echt voor gaat en je ogen hoog houdt terwijl je je voeten stevig op de juiste plaats houdt.

Als je probeert te aarzelen, zul je zeker wiebelen.

Bekijk hier alle tips!

HOE HAAL JE HET MAXIMALE FITNESS STAND UP PADDLE BOARDING
Als je al een peddelaar bent, ben je misschien een beetje gefrustreerd door gesloten stranden en waterwegen. Dit kan betekenen dat je verder moet rijden om goed water te vinden, wat minder tijd betekent voor SUP.

Dus hier zijn enkele tips om maximale conditie te krijgen tijdens je stand-up paddle-boardingsessies:

Probeer iets nieuws, zoals yoga, suppen met je huisdier of met een andere rijder. Dit alles zal je kern en je spieren een extra training geven en daarbij meer calorieën verbranden.

Kom voorbereid aan. Waarom zou u tijd verspillen met opblazen en laten leeglopen, wanneer je probeert maximale tijd op het water te krijgen. Een elektrische SUP-pomp is misschien wel je nieuwste BFF.

Overweeg kajakken op stroomversnellingen. Het is een heel andere training dan traditionele SUP en je voelt het de volgende dag.

KRIJG JE HELE FAMILIE MEE IN EEN GEZONDE STAND-UP PADDLE BOARDING ROUTINE
Of je nu voor het eerst op je sup staat of niet, thuis opgesloten zitten met de kinderen kan ervoor zorgen dat je meer tijd op je bank doorbrengt dan op je board. Er is een eenvoudige oplossing: betrek het gezin bij uw stand-up paddle-boarding-routine!

Wil je weten waar je het beste kan suppen?